Fiskars avaa uuden toimiston Tukholmaan

Fiskars Oyj Abp       Lehdistötiedote         1.10.2013

Fiskars avaa 1.10.2013 uuden toimiston ja myyntinäyttelyn Tukholmassa. Aivan kaupungin keskustassa sijaitseva uusi toimisto yhdistää moderneissa tiloissa Fiskarsin ainutlaatuisen historian ja edelläkävijyyden – sekä tarjoaa yhdellä silmäyksellä yhtiön vahvat lifestyle-brändit.

Fiskarsin Ruotsin-toiminnot ovat aiemmin sijainneet historiallisista syistä useissa paikoissa, kaukana asiakkaista ja kuluttajista. Muutto Tukholmaan on osa Fiskarsin globaalia rakennemuutosta, jossa maayhtiöiden fokus on siirtynyt ensiluokkaisiin asiakassuhteisiin, myyntityöhön ja markkinointiin. Ruotsi on yksi Fiskarsin tärkeimmistä markkinoista, ja muutto Tukholmaan luo yhtiölle uusia mahdollisuuksia.

“On hienoa päästä lähelle asiakkaita ja muodostaa huippuluokan organisaatio markkinoiden parhaista myynnin ja markkinoinnin ammattilaisista. Rakennamme yhdessä entistäkin vahvemman ja paremman Fiskarsin, ja uudet toimitilamme ovat luonnollinen kohtauspaikka asiakkaillemme ja yhteistyökumppaneillemme”, sanoo Per Sjödell, Fiskarsin Ruotsin-maajohtaja.

Fiskars Ruotsin uusi organisaatio on osa Fiskarsin “EMEA 2015” -rakennemuutosohjelmaa, joka tähtää Fiskarsin kokonaistoimitusketjun, kilpailukyvyn ja hintarakenteiden parantamiseen sekä yhtiön uuden liiketoimintamallin toteuttamiseen myyntiyhtiöissä.

Lisätietoja:
Per Sjödell, maajohtaja, Fiskars Ruotsi, puh. +46 70 916 14 10

Martina Hansson, PR Manager, Fiskars Ruotsi, puh. +46 76 721 76 29

Fiskars tarjoaa kuluttajatuotteita kotiin, puutarhaan ja ulkoiluun. Konsernin kansainväliset pääbrändit ovat Fiskars, Iittala ja Gerber. Vuonna 1649 perustettu Fiskars on Suomen vanhin yritys ja on listattu NASDAQ OMX Helsingissä. Vuonna 2012 Fiskarsin liikevaihto oli 748 miljoonaa euroa ja konsernin palveluksessa oli noin 4 100 henkilöä yli 20 maassa. www.fiskarsgroup.com