Fiskars julkistaa tammi-maaliskuun 2019 osavuosikatsauksensa 26.4.2019

12.4.2019 klo 9.00 (EEST)

Fiskars julkistaa tammi-maaliskuun 2019 osavuosikatsauksensa 26.4.2019
Fiskars Oyj Abp julkistaa osavuosikatsauksensa vuoden 2019 tammi–maaliskuulta 26.4.2019 arviolta klo 8.30. Osavuosikatsaus on julkistamisen jälkeen saatavilla yhtiön internetsivuilla www.fiskarsgroup.com.

Analyytikko- ja lehdistötilaisuus
Ensimmäisen vuosineljänneksen yhdistetty suora webcast sekä analyytikko- ja lehdistötilaisuus pidetään 26.4.2019 klo 11.00 yhtiön pääkonttorissa Fiskars Campuksella, Hämeentie 135 A, Helsinki. Tilaisuuden esitys on saatavilla yhtiön internetsivuilla www.fiskarsgroup.com.

Englanninkielistä suoraa webcast-lähetystä voi seurata osoitteessa: https://fiskars.videosync.fi/2019-q1-results

Tilaisuuden tallenne on saatavilla myöhemmin yhtiön internetsivuilla. Rekisteröitymisen yhteydessä kerättyjä yhteystietoja ei käytetä mihinkään muihin tarkoituksiin.

Media- ja sijoittajayhteydet:
Konserniviestintä, puh. 020 439 5031, communications@fiskars.com

Fiskars Group tekee arjesta ainutkertaista. Yhdessä brändiperheeseemme kuuluvien brändien, kuten Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood kanssa haluamme vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Tuotteitamme on saatavilla yli 100 maassa ja työllistämme noin 7 900 henkilöä yli 30 maassa. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta www.fiskarsgroup.com.