Fiskars julkistaa tammi-syyskuun 2021 osavuosikatsauksensa 29.10.2021

14.10.2021 klo 09.00 (EEST)

Fiskars julkistaa tammi-syyskuun 2021 osavuosikatsauksensa 29.10.2021

Fiskars Oyj Abp julkistaa osavuosikatsauksensa vuoden 2021 tammi–syyskuulta 29.10.2021 arviolta klo 8.30. Osavuosikatsaus on julkistamisen jälkeen saatavilla yhtiön internetsivuilla www.fiskarsgroup.com.

Webcast

Kolmannen vuosineljänneksen webcast pidetään 29.10.2021 klo 11.00. Englanninkielistä suoraa lähetystä voi seurata osoitteessa: https://fiskars.videosync.fi/2021-q3-results

Tilaisuuden esitys on saatavilla yhtiön internetsivuilla www.fiskarsgroup.com.

Tilaisuuden tallenne on saatavilla myöhemmin yhtiön internetsivuilla. Rekisteröitymisen yhteydessä kerättyjä yhteystietoja ei käytetä mihinkään muihin tarkoituksiin.

Media- ja sijoittajayhteydet:

Kristian Tammela, Sijoittajasuhdepäällikkö, puh. +358 40 708 1181

Fiskars Groupin visiona on vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Brändimme Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood ovat mukana ihmisten elämässä – niin kotona, puutarhassa kuin ulkona luonnossa. Pyrimme tekemään arjesta ainutkertaista tänään ja tulevaisuudessa. Toimimme 30 maassa, ja tuotteitamme on saatavilla yli 100 maassa. Fiskarsin osake on listattu Nasdaq Helsingissä (FSKRS). Lisätietoja löydät osoitteesta www.fiskarsgroup.com. Voit seurata meitä Twitterissä @fiskarsgroup.