Fiskarsin Vuosikertomus 2010 on julkaistu

Fiskars Oyj Abp       Pörssitiedote      23.2.2011 klo 16.45

Fiskars Oyj Abp on tänään julkaissut vuosikertomuksensa vuodelta 2010 pdf-tiedostona yhtiön internet-sivuilla www.fiskarsgroup.fi. Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen ja hallituksen toimintakertomuksen vuodelta 2010 sekä liiketoimintakatsauksen. Lisäksi vuosikertomus sisältää 9.2.2011 julkistetut Selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä (Corporate Governance Statement) ja Vuosikoosteen vuoden 2010 pörssitiedotteista.

Vuosikertomus on pdf-tiedostona tämän tiedotteen liitteenä, ja se on saatavilla Fiskarsin internet-sivuilla osoitteessa www.fiskarsgroup.fi suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Painettu vuosikertomus julkaistaan viikolla 10.

Lisätietoja:
Viestintäpäällikkö Anu Ilvonen
anu.ilvonen@fiskars.com

Fiskars tarjoaa kuluttajatuotteita kotiin, puutarhaan ja ulkoiluun. Konsernin kansainväliset pääbrändit ovat Fiskars, Iittala, Buster, Silva ja Gerber. Vuonna 1649 perustettu Fiskars on Suomen vanhin yritys, ja se on listattu NASDAQ OMX Helsinkiin. Vuonna 2010 Fiskarsin liikevaihto oli 716 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä oli noin 3 600. www.fiskarsgroup.fi