Fiskarsin vuosikertomus, tilinpäätös ja kestävän kehityksen raportti vuodelta 2016 on julkaistu

15.2.2017 klo 16.30 EET

Fiskars on tänään julkaissut vuosikertomuksensa vuodelta 2016 osoitteessa http://annualreport2016.fiskarsgroup.com. Sähköinen vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen, vuoden 2016 tilinpäätöksen ja selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvityksen. Vuosikertomus on saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.

Fiskars on julkaissut vuosikertomuksen yhteydessä myös yhtiön kestävän kehityksen raportin 2016, joka on saatavilla englanniksi.

Vuosikertomuksen pdf-versio on tämän tiedotteen liitteenä.

Median ja sijoittajien yhteydenotot:
Viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Maija Taimi, puh. 0204 39 5031, communications@fiskars.com

Fiskars – Making the everyday extraordinary
Fiskars palvelee kuluttajia ja asiakkaita ympäri maailmaa brändiportfoliolla, johon kuuluu kansainvälisesti tunnettuja brändejä kuten Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood. Missiomme mukaisesti rakennamme ikonisten lifestyle-brändien perhettä. Fiskarsin visiona on vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Lisätietoja yhtiöstä www.fiskarsgroup.com