Fiskars järjestää pääomamarkkinapäivän 8.11.2018

18.6.2018 klo 08.30 (EEST)

Fiskars järjestää pääomamarkkinapäivän 8.11.2018
Fiskars Oyj Abp järjestää pääomamarkkinapäivän sijoittajille, analyytikoille ja median edustajille 8.11.2018 Helsingissä. Tilaisuudessa esiintyvät toimitusjohtaja Jaana Tuominen ja talousjohtaja Sari Pohjonen, sekä muita Fiskarsin johtoryhmän jäseniä. Fiskars esittelee tilaisuudessa yhtiön liiketoimintaa sekä strategisia prioriteettejaan.

Kaikkia esityksiä voi seurata suorana webcast-lähetyksenä. Tilaisuuden tallenne on saatavilla yhtiön internetsivuilla tilaisuuden jälkeen. Esitykset ja esitysmateriaalit ovat englanniksi.

Kutsut ja tietoa rekisteröitymisestä sekä tarkempi aikataulu jaetaan myöhemmin.

Median ja sijoittajien yhteydenotot:
Konserniviestintä, puh. 0204 39 5745, communications@fiskars.com

Fiskars – Making the everyday extraordinary
Fiskars palvelee kuluttajia ja asiakkaita ympäri maailmaa brändiportfoliolla, johon kuuluu kansainvälisesti tunnettuja brändejä kuten Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood. Rakennamme ikonisten lifestyle-brändien perhettä ja visionamme on vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Lisätietoja yhtiöstä www.fiskarsgroup.com