Fiskars julkistaa osavuosikatsauksensa vuoden 2017 tammi–syyskuulta 31.10.2017

13.10.2017 klo 9.00 (EEST)

Fiskars julkistaa osavuosikatsauksensa vuoden 2017 tammi–syyskuulta 31.10.2017

Fiskars Oyj Abp julkistaa osavuosikatsauksensa vuoden 2017 tammi–syyskuulta 31.10.2017 arviolta klo 8.30. Osavuosikatsaus on julkistamisen jälkeen saatavilla yhtiön internetsivuilla www.fiskarsgroup.com.

Analyytikko- ja lehdistötilaisuus
Tulosjulkistukseen liittyvä analyytikko- ja lehdistötilaisuus pidetään 31.10.2017 klo 10.00 yhtiön pääkonttorissa Fiskars Campuksella, Hämeentie 135 A, Helsinki. Tilaisuuden esitys on saatavilla yhtiön internetsivuilla www.fiskarsgroup.com.

Englanninkielinen puhelinkonferenssi ja suora webcast-lähetys analyytikoille ja sijoittajille pidetään samana päivänä klo 11.30 alkaen. Konferenssiin voi osallistua soittamalla alla olevaan numeroon 5–10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua. Kysymysten esittäminen on mahdollista esityksen jälkeen ja ne pyydetään esittämään englanniksi.

Kansainvälinen numero: +44 (0)1452555566
Tanska: +45 32727625
Suomi: 09 23195187
Ranska: +33 (0)176742428
Saksa: +49 (0)6922224918
Norja: +47 21563013
Ruotsi: +46 (0)8 50336434
USA: +16315107498

Rekisteröintitunnus: 90742342

Esitystä voi seurata suorana webcast-lähetyksenä osoitteessa: https://engage.vevent.com/rt/fiskars/index.jsp?seid=31

Tilaisuuden tallenne on saatavilla myöhemmin samana päivänä yhtiön internetsivuilla.
Rekisteröitymisen yhteydessä kerättyjä yhteystietoja ei käytetä mihinkään muihin tarkoituksiin.

Median ja sijoittajien yhteydenotot:
Viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Maija Taimi, puh. 0204 39 5031, communications@fiskars.com

Fiskars – Making the everyday extraordinary
Fiskars palvelee kuluttajia ja asiakkaita ympäri maailmaa kansainvälisesti tunnetuilla brändeillä, kuten Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood. Missiomme mukaisesti rakennamme ikonisten lifestyle-brändien perhettä. Fiskarsin visiona on vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Lisätietoja yhtiöstä www.fiskarsgroup.com