Fiskarsin Saksassa sijaitseva alueellinen jakelukeskustoiminta siirtyy uuteen jakelukeskukseen Hollantiin

2.6.2016 klo 16.00 EET

Saksan jakelukeskuksen yhteistoimintaneuvottelut ovat päättyneet

Helmikuussa 2016 aloitetut yhteistoimintaneuvottelut liittyen Saksan alueellisen jakelukeskuksen siirtämiseen ovat päättyneet. Jakelukeskustoiminnot siirretään yhteistyökumppanin operoimaan jakelukeskukseen Hollantiin.

Yhteistoimintaneuvottelut koskivat kaikkia Saksan jakelukeskuksessa työskenteleviä henkilöitä. Neuvottelujen tuloksena vähennetään yhteensä 24 työpaikkaa.

Muutokset ovat osa Fiskarsin Supply Chain 2017 -rakennemuutosohjelmaa, joka tähtää Fiskarsin valmistustoiminnan ja jakeluverkoston kilpailukyvyn parantamiseen.

Median ja sijoittajien yhteydenotot:
Viestintäjohtaja Maija Taimi, puh. 0204 39 5031, communications@fiskars.com

Fiskars – vuosisatojen ylpeys ja innostus muotoilusta. Joka päivä.
Fiskarsin Ruukissa vuonna 1649 alkunsa saanut Fiskars on kasvanut kansainväliseksi yhtiöksi, joka tarjoaa johtavia kuluttajatuotteita ja jonka brändejä ovat mm. Fiskars, Iittala, Gerber, Wedgwood ja Waterford. Fiskarsilla on ikonisia tuotteita, vahvoja tuotemerkkejä ja maailmanlaajuinen tavoite rikastuttaa ihmisten elämää niin kotona, puutarhassa kuin ulkoillessa. Fiskarsin tuotteita on saatavilla yli 100 maassa ja yritys työllistää noin 8 700 henkilöä 30 maassa. Fiskars on listattu Nasdaq Helsingissä. www.fiskarsgroup.com