Fiskarsin vuosikertomus ja tilinpäätös vuodelta 2017 on julkaistu

19.2.2018 klo 12.00 EET

Fiskarsin vuosikertomus ja tilinpäätös vuodelta 2017 on julkaistu

Fiskars on tänään julkaissut vuosikertomuksen vuodelta 2017 osoitteessa https://www.fiskarsgroup.com/fi/sijoittajat/raportit-ja-esitykset/vuosikertomukset. Fiskarsin vuosikertomus 2017 sisältää vuosikatsauksen, hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkka- ja palkkioselvityksen sekä GRI-liitteen.

Hallituksen toimintakertomus, tilinpäätös, tilintarkastuskertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys ovat saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Vuosikatsaus ja GRI-liite ovat saatavilla englanniksi.

Median ja sijoittajien yhteydenotot:
Viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Maija Taimi, puh. 0204 39 5031, communications@fiskars.com

Fiskars – Making the everyday extraordinary
Fiskars palvelee kuluttajia ja asiakkaita ympäri maailmaa brändiportfoliolla, johon kuuluu kansainvälisesti tunnettuja brändejä kuten Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood. Missiomme mukaisesti rakennamme ikonisten lifestyle-brändien perhettä. Fiskarsin visiona on vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Lisätietoja yhtiöstä www.fiskarsgroup.com