Fiskarsin vuosikertomus vuodelta 2014 julkaistu

Fiskars Oyj Abp       Pörssitiedote   16.2.2015 klo 10.30

Fiskarsin vuosikertomus vuodelta 2014 on julkistettu suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi osoitteessa http://annualreport2014.fiskarsgroup.com. Verkkovuosikertomus sisältää vuoden 2014 tilinpäätöksen, hallituksen toimintakertomuksen ja tilintarkastuskertomuksen sekä selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja palkka- ja palkkioselvityksen. Lisäksi verkkovuosikertomus sisältää liiketoimintakatsauksen. Vuosikertomuksen pdf-versio on tämän tiedotteen liitteenä.

Fiskarsin selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä vuodelta 2014 on annettu toimintakertomuksesta erillisenä kertomuksena, ja se on luettavissa yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.fiskarsgroup.com.

Kari Kauniskangas

Fiskars – Vuosisatojen ylpeys ja innostus muotoilusta. Joka päivä.

Fiskarsin Ruukissa vuonna 1649 alkunsa saanut Fiskars on kasvanut kansainväliseksi yhtiöksi, joka tarjoaa johtavia kuluttajatuotteita kotiin, puutarhaan ja ulkoiluun. Fiskarsin tuotteita myydään yli 60 maassa, ja erinomaisen suorituskykynsä ja muotoilunsa ansiosta ne tekevät kotitöistä ja ulkoilusta hauskempaa ja ratkovat arjen ongelmia ympäri maailman. Fiskars on listattu Nasdaq Helsingissä, ja yhtiön liikevaihto oli 768 miljoonaa euroa vuonna 2014. Konsernin kansainväliset pääbrändit ovat Fiskars, Iittala ja Gerber. www.fiskarsgroup.com