Fiskarsin vuosikertomus vuodelta 2022 on julkaistu

21.2.2023 klo 13.30 (EET)

Fiskarsin vuosikertomus vuodelta 2022 on julkaistu

Fiskars Oyj Abp on tänään julkaissut vuosikertomuksen vuodelta 2022. Fiskarsin vuosikertomus 2022 sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkka- ja palkkioselvityksen sekä vastuullisuusraportin.

Kaikki yllä mainitut selvitykset löytyvät tämän tiedotteen liitteinä sekä yhtiön verkkosivustolla osoitteessa https://fiskarsgroup.com/fi/raportit-ja-esitykset/vuosikertomukset-ja-osavuosikatsaukset/.

Hallituksen toimintakertomus, tilinpäätös, tilintarkastuskertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys ovat saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Vastuullisuusraportti on saatavilla englanniksi.

Fiskarsin European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukainen tilinpäätös julkistetaan suomeksi ja englanniksi. ESEFin vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat ja liitetiedot on merkitty XBRL-merkeillä. Tilintarkastusyhteisö Ernst & Young Oy on toimittanut kohtuullisen varmuuden antavan riippumattoman tilintarkastajan varmennusraportin koskien Fiskarsin laatimaa ESEF-tilinpäätöstä.

Media- ja sijoittajayhteydet:  press@fiskars.com

Fiskars Group lyhyesti

Fiskars Group (FSKRS, Nasdaq Helsinki) on globaali yhtiö, jonka designvetoiset brändit ovat läsnä kodeissa, puutarhoissa ja ulkoillessa. Brändeihimme kuuluvat muun muassa Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Moomin by Arabia, Waterford ja Wedgwood. Brändimme ovat läsnä yli 100 maassa ja meillä on noin 350 omaa liikettä. Henkilöstöä meillä on lähes 7 000 ja vuonna 2022 liikevaihtomme oli 1,2 miljardia euroa.

Meitä yhdistää tavoitteemme luoda edistyksellistä muotoilua, joka tekee arjesta ainutkertaista. Vuodesta 1649 lähtien olemme suunnitelleet ajattomia, toimivia ja kauniita tuotteita, edistäen samalla innovaatioita ja kestävää kasvua.

Lue lisää: fiskarsgroup.com/fi

LIITTEET