Fiskars julkistaa tammi-kesäkuun 2019 puolivuotiskatsauksensa 1.8.2019

17.7.2019 klo 9.00 (EEST)

Fiskars julkistaa tammi-kesäkuun 2019 puolivuotiskatsauksensa 1.8.2019

Fiskars Oyj Abp julkistaa puolivuotiskatsauksensa vuoden 2019 tammi–kesäkuulta 1.8.2019 arviolta klo 8.30. Puolivuotiskatsaus on julkistamisen jälkeen saatavilla yhtiön internetsivuilla www.fiskarsgroup.com.

Analyytikko- ja lehdistötilaisuus
Toisen vuosineljänneksen yhdistetty suora webcast sekä analyytikko- ja lehdistötilaisuus pidetään 1.8.2019 klo 11.00 yhtiön pääkonttorissa Fiskars Campuksella, Hämeentie 135 A, Helsinki. Tilaisuuden esitys on saatavilla yhtiön internetsivuilla www.fiskarsgroup.com.

Englanninkielistä suoraa webcast-lähetystä voi seurata osoitteessa: https://fiskars.videosync.fi/2019-q2-results

Tilaisuuden tallenne on saatavilla myöhemmin yhtiön internetsivuilla. Rekisteröitymisen yhteydessä kerättyjä yhteystietoja ei käytetä mihinkään muihin tarkoituksiin.

Media- ja sijoittajayhteydet:

Konserniviestintä, puh. 020 439 5031, communications@fiskars.com

Fiskars Group tekee arjesta ainutkertaista. Yhdessä brändiperheeseemme kuuluvien brändien, kuten Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood kanssa haluamme vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Tuotteitamme on saatavilla yli 100 maassa ja työllistämme noin 7 600 henkilöä yli 30 maassa. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta www.fiskarsgroup.com