Fiskarsin vuosikertomus vuodelta 2021 on julkaistu

21.2.2022 klo 15.00 (EET)

Fiskarsin vuosikertomus vuodelta 2021 on julkaistu

Fiskars Oyj Abp on tänään julkaissut vuosikertomuksen vuodelta 2021. Fiskarsin vuosikertomus 2021 sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkka- ja palkkioselvityksen sekä vastuullisuusraportin.

Kaikki yllä mainitut selvitykset löytyvät tämän tiedotteen liitteinä sekä yhtiön verkkosivustolla osoitteessa https://fiskarsgroup.com/fi/raportit-ja-esitykset/vuosikertomukset-ja-osavuosikatsaukset/.

Hallituksen toimintakertomus, tilinpäätös, tilintarkastuskertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys ovat saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Vastuullisuusraportti on saatavilla englanniksi.

Tilinpäätös julkaistaan European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisesti. ESEFin vaatimusten mukaisesti konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä. Tilintarkastusyhteisö Ernst & Young Oy on toimittanut kohtuullisen varmuuden antavan riippumattoman tilintarkastajan varmennusraportin koskien Fiskarsin laatimaa ESEF-tilinpäätöstä.

Media- ja sijoittajayhteydet:
Mediayhteydet, press@fiskars.com

Fiskars Groupin visiona on vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Brändimme Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood ovat mukana ihmisten elämässä – niin kotona, puutarhassa kuin ulkona luonnossa. Pyrimme tekemään arjesta ainutkertaista tänään ja tulevaisuudessa. Toimimme 30 maassa, ja tuotteitamme on saatavilla yli 100 maassa. Fiskarsin osake on listattu Nasdaq Helsingissä (FSKRS). Lisätietoja löydät osoitteesta www.fiskarsgroup.com. Voit seurata meitä Twitterissä @fiskarsgroup.